REGULAMIN IV TECHCO Forum 2023
21-22 listopada 2023 r., Hotel Diament, Zabrze
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu pt. IV TECHCO Forum 2023 („Konferencja”).
- Organizatorem Konferencji jest Polska Izba Przemysłu Chemicznego z siedzibą w Warszawie przy ul. Śniadeckich 17, 00-654 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców i rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000015704, NIP 5262170390, REGON 010954571 („Organizator”).
- Konferencja będzie odbywać się w dniach 21-22 listopada 2023 r. w Hotelu Diament Zabrze przy ul. 3 Maja 122A, 41-800 Zabrze („Miejsce konferencji”).
II. REJESTRACJA
- Rejestracja Uczestników Konferencji rozpoczyna się w dniu 27 września 2023 r. i trwa do 17 listopada 2023 r. Po upływie ww. terminu rejestracja nie będzie możliwa.
- Udział w Konferencji ma charakter odpłatny. Organizator nie zapewnia Uczestnikom noclegu. Organizator zobowiązuje się w miarę możliwości do informowania Uczestników o wolnych miejscach noclegowych w pobliżu miejsca konferencji.
- Procedura rejestracji na Konferencję:
a) Osoby zainteresowane udziałem w Konferencji wypełniają deklarację uczestnictwa dostępną pod następującymi adresami:
https://www.pipc.org.pl/
https://www.techco.pipc.org.pl/
https://techcoforum.conrego.com/
b) Deklaracja zostanie przesłana do Organizatora automatycznie po naciśnięciu klawisza funkcyjnego „Wyślij zgłoszenie” na końcowym etapie procedury zakupu, co jest równoznaczne z dokonaniem rezerwacji.
c) System zakupu biletów Organizatora wygeneruje automatycznie fakturę pro- forma, która zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Deklaracji Uczestnictwa.
d) Faktura pro- forma stanowi podstawę do dokonania opłaty za bilet. Opłata powinna zostać dokonana w terminie 3 dni od daty wystawienia faktury pro- forma.
e) Po dokonaniu płatności Uczestnik otrzyma potwierdzenie płatności oraz informację o zapisaniu na listę uczestników Konferencji, która zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej wskazany w Deklaracji Uczestnictwa.
f) W przypadku nieuiszczenia opłaty w terminie, o którym mowa w lit. (e), rezerwacja zostanie automatycznie anulowana po uprzednim, jednorazowym przypomnieniu o konieczności dokonania płatności, które zostanie wygenerowane przez system rejestracyjny.
- Wszelkie problemy związane z procedurą zgłoszenia udziału w Konferencji można zgłaszać Organizatorowi od poniedziałku do piątku pod następującymi nr tel: 22 828 75 06 w godz. 8-16. lub na adres mailowy: media@pipc.org.pl
- Organizator zastrzega, że liczba biletów uprawniających do uczestnictwa w Konferencji jest ograniczona. O pierwszeństwie nabycia Biletu decydować będzie każdorazowo data uznania zapłaty ceny sprzedaży Biletu na rachunku Organizatora prowadzonym przez elektroniczny system sprzedaży biletów.
III. ODWOŁANIE UCZESTNICTWA
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w Konferencji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres korespondencyjny Organizatora lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej: media@pipc.org.pl
- W przypadku rezygnacji przez Uczestnika z udziału w Konferencji, Organizator zastrzega prawo do obciążenia Uczestnika kwotą stanowiącą równowartość:
a) 50% ceny Biletu- w przypadku złożenia oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji w terminie do dnia 1 listopada 2023 r.
b) 100% ceny Biletu- w przypadku złożenia pisemnego oświadczenia o rezygnacji z udziału w Konferencji po upływie terminu, o którym mowa w lit. (a).
- W przypadku odwołania Konferencji Organizator zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Uczestników oraz zwrotu wszystkich wpłaconych opłat za Bilety.
- W przypadku przesunięcia terminu Konferencji organizator zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia wszystkich Uczestników oraz do zwrotu wszystkich opłat za Bilety w razie otrzymania pisemnej rezygnacji Uczestnika z udziału w Konferencji z powodu zmiany terminu.
- Organizator nie pokrywa kosztów poniesionych przez Uczestnika w związku z Konferencją innych, niż opłata za Bilet.
IV. KOSZTY UCZESTNICTWA I WARUNKI PŁATNOŚCI
- Opłata za Bilet na Konferencję wynosi:
a) 449 zł netto (+ 23% VAT) – w przypadku Uczestników reprezentujących organizacje zrzeszone w Polskiej Izbie Przemysłu Chemicznego.
b) 999 zł netto (+ 23% VAT) – w przypadku Uczestników reprezentujących organizacje niezrzeszone w Polskiej Izbie Przemysłu Chemicznego.
- Organizator informuje, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług uprawnionym do wystawiania faktur VAT.
- Faktury VAT wystawiane są w terminie do 7 dni od daty zaksięgowania opłaty za Bilet.
- Wszelkie płatności dokonywane są w terminie wskazanym szczegółowo w wystawionej Uczestnikowi fakturze pro forma, przelewem na rachunek bankowy Organizatora.
V. KOMITET ORGANIZACYJNY
- Wszelkie decyzje dotyczące Programu Konferencji oraz kwestii organizacyjnych podejmuje Komitet Organizacyjny Konferencji.
- Skład Komitetu Organizacyjnego, o którym mowa powyżej, określa Decyzja Prezesa Zarządu Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego.
VI. REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje dotyczące kosztów udziału w Konferencji należy zgłaszać na adres korespondencyjny Organizatora lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej: media@pipc.org.pl w terminie 7 dni od zapłaty.
- Po upływie wyżej wskazanego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
VII. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konferencji jest Organizator.
- Dane osobowe Uczestników Konferencji będą przetwarzane w celu:
a) Podjęcia działań zmierzających do zawarcia i wykonania umowy na realizację usługi polegającej udziale w Konferencji (art. 6 ust. 1 lit b RODO)
b) Wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze, w szczególności wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
c) Realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez PIPC (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane Uczestników przetwarzane przez Organizatora to: imię i nazwisko, firma przedsiębiorcy, adres prowadzenia działalności oraz adresy korespondencyjne, numer telefonu, numery identyfikacyjne, stanowisko oraz miejsce zatrudnienia, nr rachunku bankowego.
- Organizator zastrzega prawo do rozpowszechniania wizerunku Uczestników Konferencji na podstawie zgody udzielonej w związku z zakupem Biletu. Brak zgody na przetwarzanie wizerunku uniemożliwia udział w Konferencji.
- Dane osobowe będą przechowywane od momentu zakupu Biletu, przez okres 6 lat od zakończenia Konferencji.
- Dane osobowe mogą być udostępniane:
a) W zakresie niezbędnym do realizacji zadań statutowych Organizatora
b) Podmiotom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa.
c) Podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartej w tym celu umowy (księgowość, obsługa prawna itp.).
d) Innym osobom trzecim po uzyskaniu odrębnej zgody.
- Wizerunek Uczestników może być rozpowszechniany przez Organizatora oraz Partnerów Konferencji w związku z udzielonymi licencjami na korzystanie z materiałów utrwalonych w trakcie Konferencji.
- Uczestnikom Konferencji przysługuje prawo: dostępu do danych oraz ich sprostowania, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie, do przenoszenia danych, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Organizator nie korzysta z funkcjonalności umożliwiających profilowanie lub automatyczne podejmowania decyzji na podstawie udostępnionych danych osobowych.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Materiały i informacje organizacyjne dotyczące Konferencji zostaną umieszczone na stronie internetowej Konferencji.
- Organizator ma prawo dokonywania zmiany Regulaminu, o ile nie wpłynie to na pogorszenie sytuacji Uczestników Konferencji, w szczególności w zakresie praw nabytych na podstawie Regulaminu, z wyłączeniem sytuacji, gdy na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa zostaną wprowadzone określone ograniczenia, nakazy lub zakazy związane z obowiązującym na obszarze RP stanem epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego.
- Organizator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie Konferencji, jak również odwołania wydarzania w sytuacji wystąpienia niezależnych od Organizatora okoliczności zewnętrznych, które spowodują, że przeprowadzenie Konferencji okaże się niemożliwe.
- Ewentualne późniejsze zmiany Regulaminu obowiązują do daty ich publikacji na Stronie Internetowej Organizatora, tj. www.pipc.org.pl
- Dokonując rezerwacji Biletu na Konferencję, Uczestnik wyraża zgodę na rozpowszechnianie swojego wizerunku utrwalonego podczas Konferencji. Powyższa zgoda jest ograniczona wyłącznie do materiału fotograficznego lub nagrań video realizowanych przez Organizatora w trakcie trwania Konferencji.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z Klauzula informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych uczestnika wydarzeń, stanowiącą Załącznik do niniejszego Regulaminu.